piątek, 13 stycznia 2012

Liebster Award



Ta klepanka będzie chyba wiecznie trwać, ale postanowiłam, że odpowiem na pytania (chyba chwilowa zachcianka), a jeżeli ktoś będzie mnie nominować, wszystko zamieszczę tutaj. Sama nie wymyślam pytań i nikogo nie nominuję, bo a) nie chce mi się, b) większość się w to nie bawi, c) niemal wszyscy zostali już kiedyś nominowani.

Nominacja od Karo
1. Czy masz książkę wartą polecenia?
Jednej książki wybrać nie potrafię, ale dwie moje ulubione serie to „Mroczna Wieża” Stephena Kinga i „Dragon Lance” Margaret Weis i Tracy’ego Hickmana.

2. Jaki gatunek filmu zazwyczaj wybierasz?
Fantastykę.

3. Starasz się byś systematyczna z postami? Jak Ci to wychodzi?
Zawsze. Nigdy nie miałam problemów z systematycznym dodawaniem notek, chyba że rzeczywiście działo się cos ważnego w moim życiu i musiał zrobić sobie krótką przerwę.

4. Skąd czerpiesz pomysły na imiona postaci?
Z głowy lub translatora.

5. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole?
Studiuję już czwarty rok, ale od podstawówki najbardziej lubiłam matematykę.

6. Chodzisz na zajęcia pozaszkolne?
Obecnie nie, ale od przyszłego semestru mam zamiar w ramach koła naukowego kontynuować badania z pracy inżynierskiej.

7. Masz osobę, której zawsze możesz coś powiedzieć i zaufać?
Tak.

8. Czy masz jakąś rzecz, którą uważasz za swój „amulet”?
Nie, nie wierzę w takie rzeczy.

9. Masz zwierzątko? Jakie chciałabyś/chciałbyś mieć?
Mam pieska.

10. Otwierałaś/-łeś kiedyś lodówkę, aby zobaczyć kiedy gaśnie światło?
Nie.

11. Weszłaś/Wszedłeś kiedyś do szafy, bawiąc się w „chowanego”?
Nie.


Nominacja od Dusieko Oo
1. Zacytuj fragment książki, przy którym ostatnio się nieźle uśmiałaś. Jaka to była książka?
Cytat pochodził z jednej z książek Pratchetta, ale nie potrafię go odtworzyć z pamięci.

2. Na podstawie jakiej książki chciałabyś obejrzeć film?
Dragon Lance, chociaż zekranizowaną Mroczną Wieżę też bym z chęcią zobaczyła.

3. Kręcą film na podstawie twojego bloga. Przedstaw obsadę.
Sądzę, że taka sama jak na podstronie z bohaterami.

4. Jaka piosenka ostatnio wpadła ci w ucho?
Mad, mad Man – Katie Melua.

5. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Zawsze chciałam zostać inżynierem, jednak już zdobyłam ten tytuł.

6. Jakie jest twoje największe marzenie?
Nie mam wielkich marzeń, raczej drobne, które systematycznie staram się realizować. Obecnie chciałabym zdobyć tytuł doktora.

7. Co robisz, gdy fajny film, który przez chwilę oglądasz, okazuje się horrorem?
Lubię horrory.

8. Jaki talent chciałabyś mieć?
Chciałabym grać na skrzypcach.

9. Czego nie lubisz w ludziach?
Kłamstwa.

10. Kiedy masz ferie w tym roku?
Nie mam. Studenci nie mają ferii.

11. Najpiękniejsze miasto, jakie odwiedziłaś?
Nie mam takiego, które zrobiłoby na mnie jakieś spektakularne wrażenie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zwiastun

Obserwatorzy